Selectie uit Publicaties
2022
- GRADUATION CEREMONY Postgraduate VU VBA education Investment Management
- VU VBA Beleggingsanalist FD mr. B. Van Mulken MSc RBA
2017
- Presentatie Plagiaat detectie via Ephorus en screening propedeuse jaar - aanbevelingen
2012
- Galen, F. van, Gravemeijer, K., Van Mulken, F & E. Quant (2012a). Kinderen onderzoeken "snelheid". Eindhoven: KWTZ/ESoE.
- Zee, R.C. van der & B. Van Mulken (2012c). Delegated Legislation and the Implications for European Integration.
2009
- Van Mulken. F. (2009). Een paradigmastrijd? Het kanaal 119. Reken-wiskundeonderwijs: onderzoek, ontwikkeling, praktijk, 28 (2), 11-13.
2008
- Bergh, van den J. & F. Van Mulken (2008a). Interactie. Problemen oplossen buiten de methode om is onmisbaar voor elke leerling. Volgens Bartjens, 28,(1), 10-11.
2007
- Van Mulken, F. (2007f). Beter breukenonderwijs door opleidingsdidactisch onderzoek. Paper. Panama Opleidersdag, november 2007.
- Van Mulken, F., Gladdines D., Middelkoop, R., Otten, J. & S. Splinter (2007e). Speuren naar beter wiskundeonderwijs in een leer- en werkgemeenschap in de context van competentiegericht en vraaggestuurd leren. Voordracht Veloncongres-2007. Leergemeenschappen: hot of hype? Noorwijkerhout, maart 2007.
- Van Mulken, F (2007d). De pabo-student als onderzoeker. Hoever reikt het onderzoek? In: M. Van Zanten & A. van Gool (red.). Opleiden in Geuren en kleuren. Bakens voor rekenen-wiskunde&didactiek op de pabo. Utrecht/Enschede: FIsm/SLO.
- Van Mulken, F. (2007c). Een leraar zonder kennis is gewichtloos. Volgens Bartjens, 27,(1), 22-15.
- Van Mulken, F. (2007a). Interactie. Interactie levert meer op dan aanbodgestuurde differentiatie. Volgens Bartjens, 26, (5), 12-13.
2006
- Van Mulken, F. (2006a). Het leren van leraren: onderwijs voor velen of voor weinigen? Panamapost. Reken-wiskundeonderwijs: onderzoek, ontwikkeling, praktijk, 25, (1), 3-8.
2005
- Van Mulken, F. (2005). Het gevaar van goede bedoelingen. Volgens Bartjens, 2,(5), 26-28.
2002
- Van Mulken, F. (2002b). Het fenomeen gecijferdheid in de opleiding voor aanstaande leraren over de grens en weer. Panama-Post. Tijdschrift voor nascholing en onderzoek van het reken-wiskundeonderwijs, 21, (2), 3-10.